Căruciorul, o alegerea grea

Nu o data mi s-a spus că sunt figurantă. Așa că să zicem că sunt figurantă și când vine vorba de alegerea căruciorului bebelușei mele. Vreau unul plactic, ușor de manevrat dar în același timp și frumos, să zicem fashion.

Deși am ceva kilograme în plus nu pot umbla "dezlânată". Îmi place să mă arajez, să mă îmbrac frumos, să mă fardez. Pur și simplu nu pot pleca așa oricum de acasă. Nu sunt Coco Chanel și nici nu aș vrea/putea (și-au pus amprena asupra mea priteneii băieți - mereu am avut mai mulți prieteni decât prietene), dar nici nu pot umbla ca un băiat. Am prietene (mai figurante ca mine) care după ce au născut s-au transformat la 180 de grade. Nu mai sunt femeile cochete, nu se mai ingrijesc așa cum o făceau, nu mai ies în oraș, iar viața lor se învârte în jurul copiilor, am și cunoștințe la polul opus care și-au văzut de viață și au cam neglijat copiii. Eu mi-am propus să păstrez un echilibru, adică nici să renunț la tot pentru fetiță, dar nici să fiu eu centrul universului. Ăsta este și unul dintre motivele pentru care am făcut copil așa târziu, o perioadă chiar nu mi-am dorit, asta pentru că nu mp simțeam capabilă să renunț la capriciile mele pentru un plângăcios mic.

Dacă o să îmi și iasă rămâne de văzut, până atunci caut cărucior, unul frumos și practic. pe care să îl pot lua și cu rochiță și tocuri atunci când pur și simplu am chef de tocuri, chiar dacă înseamnă să mp chinui, dar care sp meargă și cu adidași și jeans. Așadar imi place ăsta mult, dar un dezavantaj ar fi că nu are scoică.




Și îmi parte ok si acesta dacă găsesc o culoare mai prietenoasă, plus că are și scoică.


Încă nu am decis, dar timpul trece așa că dacă aveți sugestii le aștept cu mare drag. 
P.S. E și mai dificilă alegerea din cauza faptului că în Craiova nu ai unde să le testezi. Fie merg pe încredere, fie o să fim nevoiți să facem un drum până la București.

Comments

Popular Posts